Vad är en bal på slottet...

2011-03-18 @ 17:55:52

Alla som känner mig vet hur mycket jag älskar klänningar. Nu ska min styvsyster Emma gifta sig till sommaren och jag är i gång och tittar på klänningar och drömmer mig bort. Flera jag har fastnat för är lite väl mycket balklänning. Det är väl egentligen en aftonklänning jag behöver. Eller behöver och behöver... Men om jag ska köpa en ny klänning så är väl en aftonklänning lite mer gångbar än en balklänning.

Det hade varit kul att höra vilken ni tycker är finast samt vilken ni tror jag är mest inne på.

Här kommer flera fina. De flesta av dessa får man måttsydda och så kan man välja bland flera färger. Tänk också på att flera av modellerna har stora underklolar under klänningarna. Så sådär stora och puffiga som några är beöver man inte ha dem, det beror på om man väljer att ha underkjol och även vilken storlek i så fall.























Kommentarer
Postat av: Yasmine

fina =) gillar den cerise med en axel bar, hade varit snygg på dig =)

2011-03-18 @ 18:29:04
URL: http://yazesworld.blogg.se/
Postat av: Sandra

Håller med föregående talare. Gillar även de två klänningarna som var på samma bild. Eller egentligen så tyckte jag att alla var jättefina men röstar på de tre :)



Har förresten ingen aning om vilken du har fastnat för...den översta kanske?

2011-03-18 @ 19:17:02
Postat av: Josephine

Jag tror att du skulle vara fin i den blåa, 3:e från slutet. Den skulle passa din hårfärg bra. Den rosa med bar axel är fin, men den kanske skär sig mot ditt hår.. Alla de andra klänningarna är superfina, men går bort helt. Du ska som sagt på bröllop och inte bal, och det är väl inget kungligt bröllop..? ;)

2011-03-20 @ 09:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback