Obetalbart!

2011-04-14 @ 14:03:00
Har precis suttit och läst igenom en tråd på sidan familjeliv som handlade om roliga/konstiga one night stands man haft. Gud vad många skratt man fick. Här kommer ett av inläggen i tråden. 

Ha ha, jag har en!!

Träffade en kille på sjukhus.. omständigheterna tänker jag inte gå in på för det skulle nog inte helt uppskattas ;) Hur som helst så var han döläcker och bjöd ut mig på "dejt".

Några drinkar senare är vi i min lägenhet för o sexa till det.. allt väl, men jag märker att han spenderar mycket tid med mina bröstvårtor, lite smått besatt verkar han, jobbar på med slickande och sugande så han svettades!! Jag lixom bara iaktog detta, han var helt i sin egen värld. 

Det hela vart lite halvdant men jag gick med på att ses igen. Denna gången när vi kommer till lägenheten erkänner han att han har en besatthet med bröstvårtot, men inte mina utan sina egna! Jag fattar ingenting med då drar han dramatiskt av sig tröjan och det visar sig att han har rakat sitt (väldigt håriga, men vätränade) bröst - i stora cirklar runt sina bröstvårtor!! Som två vita, väldigt stubbiga, ringar.. och så utbrister/halvropar han högt "slicka mina bröstvårtor!"

Jag blev helt fnissig men en titt på honom så insåg jag att han tog det hela väldigt allvarligt. Försökte lite fint att göra honom till lags - dock hade han sprayat sig med någon slags aftershave eller deo som smakade satan och stubben rev tungan - det hela var totalt osexigt, han började helt plötsligt åma sig och gny som en "kvinna".. Han var en stor, muskulös manoch jag är rätt liten så det kändes helt fel när han ville ta "min roll" ;)Jag satte mig upp och sa att nej du detta funkar inte. Jag vill inte slick på dig och typ låtsas att du är en kvinna, eller vad är det frågan om?? Han var helt i gasen och bara bad mig fortsätta, men jag sa att han skulle gå hem, vilket han tillslut gjorde.

Det vart svårt att bli av med honom sedan, han txta o ringde och blev lite "stalker varning".. Nej fy så avtändande det hela var. Men mina kompisar garvar sig blå varje gång jag berättar om "the nipple man"..

Alla inläggen var givetvis inte lika roliga men det var en helt klart läsvärd tråd om man känner för att få sig några skratt. Länken dit är: http://www.familjeliv.se/Forum-4-51/m57275063-1.html

Givetvis har jag inga egna historier att förtälja eftersom jag alltid varit och alltid kommer att vara vit som snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback