Attack!!!

2011-04-18 @ 23:31:09
Jag blev utsatt för världens kelattack av Maja när jag skulle klä på mig och bege mig till jobb ikväll. Hon hoppade upp på stolen och sen på mig, vi kelade en liten stund men sen hade jag inte tid mer och satte ner henne i sängen. Jag gick ut i hallen för att fortsätta klä på mig. Efter ca 3 sekunder hade hon hoppat upp på hallbordet och vidare upp på mig igen. Efter att vi hållt på så några gånger så kunde jag inte mer. När jag då försökte sätta ner henne igen så klamrade hon sig fast och kröp längre och längre upp och bakåt mot nacken. Då klarade jag inte av att motstå henne längre. Hur kan man motstå en kelsjuk katt som bara vill mysa och som stryker sitt lilla ansikte mot ditt och tvättar dig på kinderna? Nej det går ju helt enkelt inte :-)


Osmickrande bild på mig men söt på henne. Vad är viktigast? Hon så klart :-)

Kommentarer
Postat av: Kikki

Åh! Myspys!

2011-04-19 @ 07:39:41
URL: http://theantigonish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback