Crazy Cat Lady

2011-06-21 @ 23:21:28
Att jag skulle vara crazy cat lady, glöm det! Jag har hittat henne.

Om det här är äkta så måste tjejen ha en del känslomässiga problem. Jag älskar också katter men hon är ju lite lätt labil.  

Jag har sen ett par veckor varit medlem på Spray Date. Dock har jag inte lagt ut någon bild eller skrivit något. Jag vet nämligen inte vad jag ska skriva. Det enda jag kommer på är att jag är en snart 33 årig tjej som bor med sina två katter och är en soffpotatis. Fast efter att ha sett det här klippet inser jag att oavsett vad jag skriver så är det inte lika illa som den här tjejen.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ett jäkligt sjukt klipp, dock ej äkta. Har sett andra sjuka klipp med henne och hon bara driver med en hela tiden. Men det var ganska roligt! Tyvärr tror jag nog att du får behålla din titel ett tag till. ;)

2011-06-22 @ 00:00:35
Postat av: Kikki

HAHAHAHAHA!

2011-06-22 @ 08:01:15
Postat av: Yasmine

hahahaha

2011-06-25 @ 08:40:36
URL: http://yazesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback