TV nörd

2011-03-30 @ 12:15:41
Imorgon är det dags igen, dags för det tragikomiska programmet Jobbjägaren. Jag hade tänkt se det förra veckan men klarade bara några minuter, efter det var jag bara illa till mods så jag bytte kanal. Funderar på om man ska ge det ett nytt försök imorgon. En annan som har en åsikt som jag instämmer med är en tjej som heter Zandra, läs hennes inlägg här. http://blogg.aftonbladet.se/zandra/2011/03/kanal-5-white-trash



                                      

Men ikväll är det en riktig tv kväll. Det börjar med Arga snickaren och följs av Grey´s anatomy och Off the map. Kanske spelar jag samtidigt in premiären av Grand designs Australia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback