Originellt eller?

2011-03-03 @ 18:04:40
Jag är lite sen jag vet men jag har inte sett deltävling 2 och 3 förrän idag. Jag tänkte att jag skulle snabbspola genom dem så att jag hade hört alla bidrag åtminstone. I alla fall så såg jag introt från deltävling 2, det där med Barbiegirl och Maries gangsta rap. Barbiegirl känner nog varenda scandinav igen men även rapen kändes märkligt bekant. Se och jämför.





Jag vet ju vilken jag gillar mest. Med tanke på hur länge jag älskat det här Natalie´s klipp så är jag kanske orättvis mot Marie´s. Jag ger nog ingen annan någon chans.

Fast jag kan nog känna att det blir lite konstigt för en del av folket som tittar på festivalen. Jag tror att minst 90% av svenska folket har sett eller åtminstone känner till Barbiegirl låten. Men hur många har sett Natalie´s rap? Inte så många procentuellt sett skulle jag tro. Tror de då att det är nått nytt de ser eller?

En liten skitsak att hänga upp sig på men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback