Fönsterputsarmickepock

2011-03-14 @ 18:22:38
Idag har jag invigt min nyinköpta fönsterpustarmickepock (som smugglosmurf skulle säga).


Den var hur bra som helst. Eftersom mina fönster var sjukt smutsiga så fick jag ta i lite extra med en vanlig svamp på de ställen som var extra smutsiga. Men eftersom den här apparaten gör det mycket enklare och roligare att putsa fönster så lär det ske betydligt oftare och fönstren blir alltså inte lika smutsiga.

Jag hittade till och med en tjusig informationfilm om den

Kommentarer
Postat av: Yasmine

alla mickepocker som kan bidra till lättare hemsysslor är roliga :)

2011-03-14 @ 18:35:06
URL: http://yazesworld.blogg.se/
Postat av: Kikki

Oooo! En sån skulle man kanske ha. Bäst var ju att batteriet bara höll i 20 minuter och sen blir det KAFFERAST. Jupp! Skulle passa mig helt perfekt.

2011-03-14 @ 18:40:53
URL: http://theantigonish.wordpress.com
Postat av: Malin

Jag har inte tillräckligt många fönster för att inte bli klar på 20 minuters batteri så jag får ta rast innan eller efter eller kanske både och.

2011-03-14 @ 18:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback