Bal och bröllop asian style

2011-03-18 @ 19:50:37
Om ni tyckte att någon av klänningarna var för puffiga eller hade för mycket rysch och pysch så ska ni få se några av klänningarna jag förkastade.

Jag tror inte att de hade kunnat pynta klänningen mer om de så
hade försökt. Galet!


Tror du att det räcker med en rosett? Nej släng på två eller tre. Sätt
även på ett sådant piffigt halsband så är det finemang.


Man kan aldrig få för många tygrosor.


En rosa maräng är väl fint?


Om den här vet jag inte vad jag ska säga.


Till sist en brudklänning. Ja jisses kors, blommor över hela bysten,
lager på lager i olika nivåer och så en blomma och lite kvistar på på
låret. Lovely!

Kommentarer
Postat av: Kikki

Jag ska med allra största glädje debattera för och emot hela morgondagen!

2011-03-18 @ 20:28:48
URL: http://theantigonish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback