Utmaningar

2011-01-21 @ 01:07:33

Tänkte vara med i en utmaning som går i bloggosfären. Jag såg den på en gammal kompis blogg men jag länkar inte eftersom jag inte tror hon skulle vilja det. Det är en ganska privat blogg. Men här kommer det iaf :-)

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
... till fånga, precis efter det att Will hade kommit... (Bärnstenskikaren - Philip Pullman)

Vad var det senaste du såg på TV?
Det senaste programmet jag såg i sin helhet är Grand Designs.

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Katterna som springer runt och jagar varandra

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Innan ikväll när jag körde hem från bion om det nu räknas. Annars var det när jag och Jane tog en promenad i Malmö.

Vad har du på dig?
Min pyamas, kl är snart 1 så det är sängdags när som.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Narnia, Kung Caspian och skeppet Gryningen. Det var den jag såg på bio.

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nej det skulle jag nog inte. Jag har mitt liv, mina vänner och min familj här hemma i Sverige närmare bestämt i Skåne.

Inga spännande svar direkt men jag är nog ingen speciellt spännande person. Alla kan ju inte vara det, någon måste ju uppväga all spänning :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback