Ricky Gervais som värd för Golden Globe galan 2011

2011-01-18 @ 23:41:21


Han är hur rolig som helst. Jag gillar hans intelligenta typ av humor. Han kunde varit värd för oscarsgalan med tycker jag. I år är det Anne Hathaway och James Franco som är värdar. Undrar hur det blir, de är ju inga komiker direkt. Fast förra året var Steve Martin och Alec Baldwin, som båda är komiker, värdar och deras scener tillsammans var direkt smärtsamma att se. Var och en för sig funkade de men tillsammans var de fruktansvärt dåliga. Nåja ska bli spännande att se iaf.

Ser verkligen fram årets oscarsgala. Nomineringarna släpps 24/1 tror jag och sen är galan den 27/2. Det blir tight att hinna se filmerna. Jag brukar försöka se så många av de nominerade filmerna som möjligt. Det blir så mycket roligare att se galan då.

Jag har i hela mitt vuxna liv sett galan men förr var det bara sammandraget som visades i repris som jag såg. Men exet fick mig ännu mer intresserad av galan. Vi brukade se den live på natten tillsammans. Vi brukade ladda upp med mängder av godsaker att mumsa på under natten sen skrev vi ut den fullständiga listan med nominerade och tippade på vem som skulle vinna i respektive kategori. Det var hur roligt som helst och det var en natt jag såg fram emot flera månader i förväg. I fjol var första året jag såg den själv, inte alls lika kul :-(

I år lär jag få se den ensam igen. Tyvärr vet jag ingen förutom honom som är lika insnöad som jag och vår relation är inte den bästa just nu (strävar inte heller efter att förbättra den). Men tråkigt att se den ensam är det ändock. Men se den ska jag :-) Får ladda upp med läsk, godis, nybakade chokladmuffins och morotsstavar med dippa till.

Kommentarer
Postat av: Chawwe

Jag gillar verkligen din blogg, fortsätt så, skulle gärna vilja se lite mer musik här :) Ha det bäst!

2011-01-23 @ 01:12:28
Postat av: Malin

Tack! Jag ska ha det i åtanke :-)Detsamma.

2011-01-24 @ 00:11:54
URL: http://crazycatladyakamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback