To blog or not to blog

2010-10-19 @ 00:25:40

Det har inte varit en så bra dag idag. Nu är det tack och lov inte så att det är något jag går och tänker på hela tiden. Skulle jag låta mig själv att tänka på det så är det mer eller mindre så jag känner avseende mitt yttre, men tack och lov kan jag koppla bort det en stor del av tiden.

Men kvällen blev dessto bättre. Jag var hemma hos Jane och åt middag och tittade på Twilight Eclipse. Mycket trevligt:-)

Jag har funderat en del på att sluta blogga. På ett sätt så känner jag att om jag inte har något positivt att säga så borde jag kanske inte säga något alls. Samtidigt så är det hundra procent valfritt att läsa. Men jag vet inte. Kanske är det sådana saker som jag borde hålla för mig själv. Kanske borde jag bara visa upp den lite mer positiva sidan och skriva lättsamma inlägg som folk vill läsa. Det är ju inte direkt roligt att läsa att folk mår dåligt, det har ju blivit en del sånt på sistonde. Jag får fundera på saken.


Kommentarer
Postat av: puffan78

Man får blogga om tråkiga och jobbiga saker också. Är ett bra sätt att bearbeta, tycker jag. Min blogg är nog överhängande negativ, men jag använder den som min ventil. Där får jag pysa ut vad jag vill, alla tankar och känslor. Att läsa är som sagt valfritt, men jag tror att många faktiskt gillar lite djupare inlägg också. Du gör som du vill, men jag tycker du ska blogga vidare... :)

2010-10-19 @ 08:20:01
URL: http://osynligt.blogspot.com
Postat av: Yasmine

Blog on ! tycker jag. Vem fan sa att livet är glatt, glättigt och rosaskimrande hela tiden? Nix, svart, djupt, trist och emellanåt alldeles underbart ;)

2010-10-19 @ 12:55:34
URL: http://yazesworld.blogg.se/
Postat av: Malin

Petra: Jag tycker också det är intressant med djupare inlägg, men jag känner att det nog inte blivit så många sådana på senaste tiden heller. Det har mest varit klagande över mitt liv. Kanske inte så roligt att läsa.



Yase: Du har så rätt så. Och jag vet att det kommer att gå mot en roligare period snart. Man kan ju inte deppa för evigt:-)

2010-10-21 @ 01:08:38
URL: http://crazycatladyakamalin.blogg.se/
Postat av: Kikki

Funderar på samma sak om min blogg. To blog or not to blog...

2010-10-23 @ 18:35:07
URL: http://antigonish.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tycker ju inte du ska sluta blogga =D

Ta en paus bara d gjorde jag å sen skriver jag inte varje dag =D som man ser vissa bloggar som skriver 2-3 inlägg om dan det förstår jag inte =S

Å jag personligen tycker d e kul m djupa bloggar sj så e jag helt för feg att skriva djupa eller personligt när man e nere å så men det är för där e visa av mina blogg läsare som inte behöver ha reda på precis allt om en å ens liv....

Så d mesta jag skriver om i bloggen det e inte så superpersonligt å ingående om min vardag å mitt liv så att säga...

Så egentligen e min blogg rätt tråkig om man jämför med andras bloggar min har mest blivit en foto/bild blogg mycke pga att vår senaste hund vi köpte hans uppfödare e en trogen läsare å tycker d e kul att kunna följa han ena valp som han fött upp =D

OJ va inte menat att bli så långt =S men men d bjuder ja på å hoppas du orkade läsa allt dravel ;D



TJINGELING

2010-11-03 @ 23:40:05
URL: http://backaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback