Godis enligt GI- metoden

2010-06-29 @ 04:26:52

Efter att ha suttit och tittat på bilder från Grey´s anatomy kom jag fram till att jag nog måste skapa en ny kategori i bloggen, nämligen veckans snygging. Jag är i perioder helt killtokig. Nu innebär inte det jag jag hoppar från kille till kille i verkligheten. Snarare tvärtom... Men jag kan sitta och bli smått förälskad i killar/män jag ser på tv och i filmer. Moget eller hur? Men så är det.

Veckans snygging vecka 26 är Jesse Williams som spelar Jackson Avery i Grey´s Anatomy. Tydligen är han halvsvensk/ halv afroamerikan. Man måste ju stödja de sina :-) Undrar om han semestrar i Sverige någon gång. Då har man ju kanske chans, eller inte...



Need I say more? Här kommer lite fler bilder på honom, ögongodis är aldrig fel så här på tisdagmorgonen :-)




Kommentarer
Postat av: Jane

Mums :)

2010-06-29 @ 11:00:13
Postat av: Kikki

Han ser väldigt svensk ut. Faktiskt.

2010-06-29 @ 13:12:08
URL: http://antigonish.blogg.se/
Postat av: Crazy Catlady

Ja visst gör han Kikki

2010-07-03 @ 17:27:44
Postat av: Josephine

Jag är helt galen i honom också! Kan aldrig titta på Grey's anatomy utan att Jocke får tuppjuck när han ser denna killen.. ;)

2010-07-06 @ 19:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback