Den osminkade sanningen

2010-06-28 @ 23:59:55
Jag kom precis på att bilden jag la ut på min nya frisyr i förra inlägget, där var jag ju helt osminkad. Vilken chock! Men jag låter den vara kvar, alla mina vänner vet ändå redan hur jag ser ut osminkad. Så här ser jag ut! Ni får ta mig som jag är! Är inte det lite moget resonerat? Stolt känner jag mig i alla fall.

Nu jobbar jag min sista natt sen är jag ledig fram tills på måndag. Imorgon ska jag och Jane gå på maratonvisning av de tre Twilight filmerna. De två första har vi redan sett men för min del var det ett tag sen så det gör inget. Bara bra att få se om dem så att man har dem färskt i minnet. Trevligt ska det bli i alla fall. Tre filmer och tilltugg, snacks och dricka ingår och innan dess tänkte vi träffas och äta något gott tillsammans. Ska bli en trevlig kväll, det blir förmodligen vi och en massa tjejer i nedre tonåren. Bara de håller tyst så är jag nöjd. Som Orvar säger, den som pratar på bio förtjänar en läsk i knät. Så det så!

Jane är helt betuttad i Edward och visst är han grann, det kan jag hålla med om :-) De där indianvarulvarna går inte av för hackor de heller ;-) Me like, I like it a lot. Märks det att jag behöver träffa någon?


Edward, Jacob och Bella


The wolfpack

Mmmm, nej stäng munnen nu Malin!

Kanske skulle man börja benämna sig själv i tredje person. Det kunde bli min grej, nej förlåt Malins grej. Undrar hur många som skulle störa sig på det. Oändligt många tror jag, kul hihi. En sak som brukar roa Malin är att intensivt peta någon på armen och samtidigt fråga: - Är det störigt när jag gör så här? Är det det? Va? Alltid roligt att störa folk. Malin är ganska lättroad. Nej jag tror att jag hoppar över det där, jag är jag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Smugglosmurf

Klokt val. Känns jobbigt att omnämna sig själv i tredje person hela tiden. Lycka till med tömningen av läkemedelsrummet inatt. Ses imorgon bitti!

2010-06-29 @ 00:10:23
URL: http://smugglosmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback