Veckans snygging v 29

2010-07-25 @ 23:38:09
Den här veckans favorit är en väldigt gammal goding, inte så att han är gammal utan snarare så att jag har trånat efter honom i många år. Tråna var väl lite att ta i, fast kanske inte ändå... Snyggingen jag pratar om är nämligen Josh Hartnett. Första gången jag såg honom i något och verkligen föll var i filmen Pearl Harbor. Ben Affleck hade den andra manliga huvudrollen men jag vet ju lätt vem jag föredrar.

Här är en bit av filmen så att ni själv kan se vad jag menar. Ni måste se de första fyra minuterna i alla fall.




Här kommer några trevliga bilder också.





Får lägga till en sista bild. Väldigt intellektuellt med glasögonen :-) Han är kanske inte bara  snygg.



Jag har alltid sagt att jag inte har någon speciell typ vad gäller killar men Smugglosmurf (Johanna) gjorde för ett tag sen mig uppmärksam på att det har jag visst. Nämligen "pretty boys". Just då vet jag inte om jag höll med men efteråt har jag funderat på om hon inte hade rätt. Visst är en del av dem jag finner attraktiva ganska manliga men de har näsan alla gemensamt att de är sk "pretty boys". Men det kan jag stå ut med. Men ni får kanske ett hum om vad som väntar.

Men nu har jag kommit till ännu en insikt. Jag tror jag behöver träffa någon... Jag blir ju helt förälskad när jag sitter och letar bilder till VS. Illa!




Kommentarer
Postat av: Smugglosmurf

Jag gillar när jag har rätt :-)

2010-07-26 @ 09:53:03
URL: http://smugglosmurf.blogg.se/
Postat av: Kikki

Hahaa! Jag har anat detta Malin

2010-07-26 @ 10:51:38
URL: http://antigonish.blogg.se/
Postat av: Crazy Catlady

Men visst är han fin? Pretty boy eller inte...

2010-07-26 @ 19:26:58
URL: http://crazycatladyakamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback