Veckans snygging v 28

2010-07-16 @ 21:59:32

Jag har fått flera bra förslag till veckans snygging och det tackar jag för :-) En som återkom och som jag själv kan skriva under på är Hugh Jackman. Den mannen har allt verkar det som. Han är snygg som få, har en underbar familj (vad vet jag om det egentligen), är en framgångsrik skådespelare både på den stora duken och i teatervärlden. Något som många kanske inte vet är att han även är en väldigt duktig musikalartist och har medverkat i många produktioner i sitt hemland Down Under. Han var värd för Oscarsgalan 2009 och gjorde i mitt tycke ett väldigt bra öppningsnummer. Fast det är nog så att jag tyckte att det var roligare än de flesta eftersom jag hade sett alla filmerna han sjöng om och då ser man ju det på ett annat sätt.

Tyvärr gick det inte att lägga in klippet här, av någon anledning var den funktionen inaktiverad. Men klicka gärna på länken.

http://www.youtube.com/watch?v=Terhj8mjPwY

Istället kommer här några trevliga bilder.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback