Ett inlägg i spindlar vs getingar debatten.

2010-07-03 @ 17:25:36
Vill bara passa på att köra ett kort inlägg till debatten som pågår på smugglosmurfs blogg om huruvida spindlar är onda djur, eller om det är getingar som är det. Spindlar säger jag, helt klart. Inte för att jag gillar getingar heller men jag har inte haft lika många möten med getingar här hemma som spindlar. För några år sedan så hade jag tre spindlar i sovrummet på en och samma kväll, varav den ena var i sängen. Ihhh får rysningar bara jag tänker på det. Tack och lov var exet här hemma då och kunde hjälpa till. Se jag har inte bara negativt att säga om honom.

Här kommer två klipp som bara bekräftar mitt påstående att spindlar är onda djur. Jane, titta inte. Ni andra titta på de tre sista minuterna på första klippet och sen på det andra.


http://www.youtube.com/watch?v=mHTeQkunq9U&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=SmXqp-0p-48&feature=related

Ser ni?! I rest my case.

Kommentarer
Postat av: Jane

Nu blir man ju nyfiken... något läskigt? Med spindlar då såklart antar jag :(:(

2010-07-06 @ 10:15:19
Postat av: Crazy Catlady

Ja det är klipp från filmen Imse vimse spindel. Absolut inget för dig. Tyckte det var bäst att varna dig.

2010-07-06 @ 18:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback