Favoriter i repris

2010-08-29 @ 02:16:42

Här kommer några fler av mina favorit uppträdanden från SYTYCD. Tjatigt, tycker kanske några. Men jag vet att det är fler än jag som uppskattar klippen (även om inte alla blir lika till sig i trasorna som mig av att se lysande dans).


Courtney och Mark dansar till en koreografi av Sonya som heter The Garden. Härligt skruvad dans i New Orleans anda.



Nästa dans är med Randi och Evan som dansar The Butt Dance (det säger väl allt). Jag älskar den, lagom laid back och så.


En gruppdans koreograferad av Mia Michaels, också den väldigt skruvad. Jag börjar skönja ett mönster... kan det vara så att jag uppskattar lite störda och skruvade danser?



Till sist (för den här gången) så kommer nu en alldeles ljuvlig dans med Katee och Will. Den har ingen handling alls utan det är bara ren och skär perfektion, bara två exeptionella dansare som gör det de gör bäst.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

:) Man får betala alldeles för mycket S det är därför de står på önskelistan ... första brickan kostar 600 kr (hoppas på att jag får den när jag fyller år), halsbandet kostar 1100 kr, klockan kostar ca 1300 kr och skorna "oh my, vågar jag berätta?" skorna kostar 2500 kr i sverige, 1300 kr i Australien (inkl frakt, men då får man vänta i 2 månader). Men eftersom jag är en så snäll mamma, fru, syster, dotter, svärdotter, barnbarn så kanske kanske jag får något av det iaf "hoppas"

2010-08-31 @ 19:51:51
URL: http://yazesworld.blogg.se/
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: tusen tack för dina fina ord, vad glad jag blir! hoppas du får en jättebra söndag! kram

2010-09-05 @ 17:35:07
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ååååå inte bara jag som älskar SYTYCD =D

2010-09-19 @ 02:45:28
URL: http://backaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback