Usch och fy!

2010-08-24 @ 01:50:54
Har legat nerbäddad i sängen respektive soffan större delen av dagen. Jag vaknade tidigt i morse och hade lite ont i halsen, somnade om och mådde sju resor värre när jag vaknade nästa gång. Med lite tur mår jag bra igen tills på fredag när det är dags att börja jobba igen. Inte så roligt att spendera första jobbehelgen efter semestern med att bara längta hem till sängen. Men jag har planer på att sova bort förkylningen i natt, hoppas bara att förkylningen jobbar med mig och inte emot mig.

Har precis suttit i soffan och tittat på Real housewives of New York från igår och druckit en stor mugg varm choklad med vispgrädde i (lite som tröst och lite som medicin). Egentligen är det ett ganska fjantigt program men jag tycker att det är roligt, kvinnorna där är lika härligt skruvade allihop.

Mmm chocklad


Igår däremot var betydligt trevligare. Det blev tacoköttfärspaj och överbliven födelsedagstårta till efterrätt samt en väldigt udda film. The broken hette den.

 

På en hektisk gata i London, tycker Gina att hon ser sig själv köra förbi i sin egen bil. Chockad av denna märkliga händelse, följer Gina efter den mystiska kvinnan upp till hennes lägenhet. Obehagliga saker börjar hända och vad som verkligt och inte blir allt mer oklart för både Gina och hennes omgivning.

Som sagt udda, folk från en annan värld tar sig till vår via våra speglar och dödar och tar över sina dubbelgångares liv. Ganska kass men ändock en trevlig kväll.

Kram och god natt (förhoppningsvis även för mig)

Kommentarer
Postat av: Yasmine

usch då, krya på dej :)

2010-08-24 @ 21:27:06
URL: http://yazesworld.blogg.se/
Postat av: Jane

Synd att du är sjuker, men mums vad gott det lät med varm choklad med vispgrädde i :):)

2010-08-24 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback