The one and only! Om man inte älskar det här så kan inte jag inte vad...

2010-08-13 @ 21:44:13
Här kommer ytterligare klipp från SYTYCD. Temat idag är Wade Robson, som är en extremt talangfull koreograf som jobbat med de största namnen i musikindustrin. Fast det han koreograferat åt stjärnorna i deras musikvideor och konserter är ingenting att hänga i  julgranen om man jämför med det han skapat åt riktiga dansare som här. Titta och njut. Det gör jag varje gång:-)

Ett nummer med Jamie och Hok som heter "The flower and the hummingbird" Ljuvligt att se tycker jag.




Det här är nog det första numret jag såg av honom (förutom diverse musikvideos) och jag blev helt betuttad. Inte nog med att jag är en lysande koreograf, han är en grymt duktig dansare också. Det är han som dansar först i ledet med killarna i början.




Ännu ett nummer som verkligen förkroppsligar hans något skruvade stil, I love it! . Den här gången är det Brandon och Janette från säsong 5 som uppträder.



Det första uppträdandet för säsongen där årets tävlande samt "the all stars" (ett antal utvalda deltagare från föregående säsonger, som ska uppträda tillsammans med årets tävlande inom sin genre) presenterades. Wades tolking av ett english garden tea party. Inte riktigt den versionen man brukar få se i brittiska deckare:-)


Hoppas att ni har blivit lika underhållna som jag blev när jag först såg dem. Fast förmodligen inte, jag inser att jag är något besatt/beroende. Men är det inte av något värre så kan jag stå ut med det.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Älskar när du plockar ut gobitarna! Fortsätt så, tack!

2010-08-14 @ 08:23:11
URL: http://antigonish.blogg.se/
Postat av: Crazy Catlady

Vad tyckte du om klippen då?

2010-08-14 @ 15:04:56
URL: http://crazycatladyakamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback