My so called crush

2010-08-14 @ 00:25:21
Amen halleda! Jag har ju helt glömt bort veckans snygging v 31! Så här får det ju bara inte lov att gå till! Att ingen påmint mig. Det borde kanske säga mig något... :-)

Något försenad kommer här förra veckans snygging, Jared Leto. Första gången jag såg honom var i "My so called life" där han spelade Jordan, huvudpersonen Angelas stora kärlek. Ahh han var sådär snygg och cool att ens lilla tonårshjärta slog extraslag.

Angela och Jordan



Även den här bilden är av äldre datum.



Mmm lite lagom smutsig... som en hårt arbetande man ska vara hahaha, nee bara skojade:-)





Såhär snygg kan han alltså vara. Men alla som har sett hur hans rollfigur i "Fight club" såg ut efter att ha fått "his ass thoroughly kicked" vet att han inte alltid ser sån ut:-) Jag hittade tyvärr ingen riktigt bra bild på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback