Listor

2010-08-20 @ 18:01:45
När man bloggar så är det nästan obligatoriskt med listor. Den här har jag snott härifrån http://bettybooze.blogg.se/.

Det känns som om den är skriven för någon som är yngre än mig. Men here goes...

1. Har du ett par rosa string? - Ja men de används aldrig. Kanske skulle ta och rensa ut.
2. Vem var den senaste du pussade? - Katterna. Eller de räknas inte?
3. Vad har du för bhstorlek ? - Generellt sett 75 C
4. Trivs du med det? - Ja
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? -Inte många, rensar bort inaktuella personer i allmänhet.
6. Gillar du nån nu? - Jag gillar många.
7. Vad gjorde du inatt? - Sov för ovanlighetens skull
8. Och i förrgår natt? - Satt och surfade, läste.
9. Vad gör du innan du ska sova? - Läser
10. Kan du prata med din mamma om allt? - Det mesta, jätteskönt.
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Givetvis
12. Har du varit gravid? - Nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Eftersom jag inte har en...

Tio  fakta
1. Hemstad/ort: Trelleborg
2. Hårfärg: Brunrött
3. Längd: 158,5 cm
4. Frisyr: Till strax nedanför käken
5. Ögonfärg: Bruna
6. Skostorlek: 37
7. Humör: Uttråkad
9. Civilstatus: Singel
10. Vänster eller högerhänt: Vänsterhänt.

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Ja
2. Tror du på kärlek? - Ja. Men livslång? Hoppas det.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Ja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Ja.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om det för honom? - Ja i tonåren kanske.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Ja
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Inte så hemlig om jag hade vetat om det...
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Attraktion ja, kärlek nej.

Tio har du nånsin
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Ja, jag trodde jag var smart när jag la kuddar i sängen. Jag var dock en berusad tonåring...
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Inte på allvar
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja det händer
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Om man räknar att någon tog livet av sig genom att hoppa framför tåget när jag satt i det, ja. Sen har jag backat in i en lycktstolpe med styvfars sprillans nya bil.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nope
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? -  Ja men bara i stundens hetta. Det är inget jag håller fast vid. Jag skulle inte vilja det på riktigt.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej men jag har suttit ensam pga platsbrist.
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? Ja
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ja

Tio känslor
1. Saknar du någon just nu? - Ja, jag har flera vänner som jag inte träffat på ett tag.
2. Är du glad? - Nej men jag är inte på dåligt humör heller. Jag bara är.
3. Är du fundersam? - Ja
4. Är du uttråkad? - Lite
5. Är du tysk? - Bara nån gång ibland..
7. Är du italienare? - Ingift i så fall
8. Är du fransk- Nej inte än.
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Nej
10. Gillar du någon just nu? - Som sagt, gillar många människor.

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu: - 17:33
2. Namn? - Malin
4. Hur många barn vill du ha? - 1-2
5. Vill du gifta dig? - Ja om jag träffar rätt person.

Fyra grejor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Ja
2. Har du en hund? - Nej, två katter.
3. Sover du helst själv eller med någon? - Gärna med någon men personen får hålla sig på sin sida när det är dags att sova.
4. Tror du på spöken? - Det tror jag inte.

Skulle:
1. Skulle du vilja vara längre: Nej då skulle ju inte mina kläder passa längre.
3. Skulle du vilja ha sex nu? Hmm, det var ett tag sen...
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej det kan jag inte påstå.

Har:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Minns inte, men jag vet att de gör det.
3. Har du syskon? - En helsyster och en styvsyster
4. Har du någonsin haft sex med någon? - Ja.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Ja säkert. Alla ljuger ibland.
6. Har du varit full den här månaden? - Nej
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Jag överlever.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nej.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Ja.
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Ja
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?-Ja
14. Har du ljugit på någon fråga än då? - Nej

Vem:
1. Vem älskar du? - Mina vänner och min familj.
2. Vem hade du senast sex med? - Exet.
3. Vem vill du bli full med? - Några vänner kanske.
4. Vem är den bästa artisten/gruppen? - Finns så många, olika beroende på humör.
5. Vem pratade du senast i telefon med? - Mamma.
6. Vem är snällast i världen? - Vem vet?
7. Vem vill du prata med? - Vem som helst
8. Vem sov du senast med? - Katterna, varje natt/dag.
9. Vem såg dig full senast? - Minns inte, det var så länge sen.
10. Vem vet allt om dig? - Ingen, men annars är väl exet den person som vet mest. Hmm...
11. Vem hatar du mest? - Ingen, jag går inte runt och hatar människor.
12. Vem kramade du senast? - Katterna. Det här börjar ju bli patetiskt...
13. Vem kan berätta allt för dig? - De som står mig nära.


Kommentarer
Postat av: Jane

Vilka frågor.... Ha ha, håller nog med dig Malin, känns lite tonårs-listor över dem.

2010-08-21 @ 06:41:23
Postat av: Jane

Kom att tänka på andra sorters listor vi gjorde förr ivärlden, hihi....

2010-10-06 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback